دوربین مداربسته

برنامه ی دوربین مداربسته

برنامه ی دوربین مداربسته

برنامه ی دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته جزو لوازماتی هستند که امروزه کاربرد بسیاری در سرتاسر جهان دارند. این وسیله با توانایی خود می‌تواند تا محیط اطراف را نظارت کرده و هر اتفاقی که افتاده باشد را ضبط کند. شما نیز به این سبب با استفاده از دستگاه و نرم افزار دوربین مداربسته خواهید توانست به تصاویر آن دسترسی داشته و آن‌ها را مشاهده کنید.

برنامه دوربین مداربسته به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه دردسری با استفاده از تلفن همراه خود به تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین دسترسی داشته و از تمامی اتفاقات و وقایع آگاهی پیدا کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری درمورد برنامه‌ی دوربین مداربسته می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

برنامه ی دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین مداربسته و آشنایی با برنامه های منتقل کننده تصاویر

برنامه ی دوربین مداربسته

برنامه ی دوربین مداربسته می‌تواند به بهبود عملکرد و کارکرد دوربین کمک کرده و از این طریق به آن این امکان را بدهد که توانایی بیشتری در انجام کار خود داشته باشد. در واقع باید بدانید که نرم افزار دوربین مداربسته جزو جدانشدنی دوربین بوده که یکی از قسمت‌های مهم آن نیز به شمار می‌رود.

نرم افزارهای بسیاری برای دوربین مداربسته وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس نوع دوربین خود، نرم افزار دوربین مداربسته مختص دوربین خود را نیز پیدا کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

لازم به ذکر است برنامه‌ی دوربین مداربسته برای هر نوع سیستم عاملی طراحی و ساخته شده و هر فردی با هر نوع سیستمی می‌تواند اقدام به نصب آن‌ها کند. مسئله مهم این است که برنامه‌ی دوربین مداربسته برای هر سیستمی جداگانه تولید شده و نرم افزارهای تلفن همراه با نرم افزارهای کامپیوتر و لپ تاپ متفاوت است. به همین دلیل شما باید بتوانید مطابق با نیازتان و دستگاه موجود اقدام به خریداری برنامه‌ی دوربین مداربسته کنید.

برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند تا برنامه‌ی دوربین مداربسته را مختص دو سیستم هم تلفن همراه و هم سیستم کامپیوتری طراحی کرده و بسازند. در این حالت شما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی، برای مثال استفاده از تلفن همراه، اطلاعات را به تلفن و سپس از تلفن همراه به سیستم رایانه‌ای خود منتقل کنید. به این طریق از تصاویر ضبط شده چندین نسخه خواهید داشت و در مواجه با مشکلات لنگ تصاویر نخواهید ماند. در ادامه به معرفی برخی از برنامه‌ی دوربین مداربسته می‌پردازیم.

نرم افزار دوربین مداربسته مناسب تلفن همراه

برنامه‌های بسیاری به منظور انتقال تصاویر دوربین مداربسته به تلفن همراه وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای سیستم بخصوصی هستند. برنامه‌ی دوربین مداربسته مناسب تلفن همراه شامل موارد ذیل است:

  • IP Pro
  • IVMS
  • gDMSS
  • AVSEYE
  • GoodEye
  • HiLookVision

هر یک از این اپلیکیشن‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و از بین نرم افزارهای بیان شده gDMSS، AVSEYE، HiLookVision، IVMS جزو پرکاربردترین برنامه‌ی دوربین مداربسته هستند. این نرم افزارها طرف‌داران بسیاری داشته و دارای نحوه کار آسانی هستند؛ به شکلی که حتی افراد بدون آگاهی نیز می‌توانند از آن‌ها به راحتی استفاده کنند.

نرم افزار دوربین مداربسته مناسب کامپیوتر و لپ تاپ

نرم افزارهای بسیاری نیز برای استفاده در این روش تولید شده و وجود دارند که شما می‌توانید با نصب آن‌ها روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود ، تصاویر دوربین مداربسته را دیده و آن‌ها را به سیستم خود انتقال دهید. برنامه‌ی دوربین مداربسته مختص سیستم رایانه‌ای به شکل ذیل هستند:

  • XMEye
  • CMS3
  • Spy Eye
  • Shinobi
  • Smart PSS

برنامه ی دوربین مداربسته

معرفی برخی از نرم افزارهای دوربین مداربسته

باید بدانید که برخورداری و استفاده از نرم افزار برای دسترسی داشتن به تصاویر دوربین مداربسته جزو یکی از موارد مهم به حساب می‌آید که مزیت و ویژگی‌هایی بسیاری را به خود اختصاص داده‌ است. نرم افزاهای بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها به علت عملکرد و کارایی خود توانسته‌اند تا جزو بهترین نرم افزارها و برنامه های کنترل دوربین مداربسته قرار گرفته و به این وسیله جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهند. در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارها و برنامه‌های کنترل دوربین مداربسته می‌پردازیم.

نرم افزار Cam Wizard

این نرم افزار مختص دوربین‌های تحت شبکه است که می‌تواند روی سیستم عامل ویندوز نصب شود و در واقع ویدیو را با استفاده از مدیا کپچر خواهد کرد. این برنامه این امکان را به شما داده تا 99 روز به صورت پولی بتوانید از آن استفاده کنید. در این صورت می‌توانید در صورت پسند اقدام به خریداری نسخه اصلی کرده و نسخه‌های فرعی را فراموش کنید.

برنامه Shinobi

این نرم افزار جزو پلتفرم‌های متن باز است که کاربر می‌تواند کدهای آن را تغییر دهد. این برنامه می‌تواند روی کامپیوتر شما که سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس روی آن است نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد. زبان نوشته شده این برنامه جاوا اسکریپت است و همچنین می‌توان گفت که ویدیوهای ضبط شده توسط آن از قابلیت MP4 برخوردار هستند.

نرم افزار Luxriot EVO

در صورتی که شما نیز همانند سایر افراد حرفه‌ای به دنبال یک VMS مشهور و حرفه‌ای هستید، Luxriot EVO می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. به وسیله این نرم افزار می‌توانید تا بیش از حد تصور کار کرده و کسب درآمد کنید.

نکته مهمی که راجع به این نوع نرم افزار وجود دارد، این است که این نوع نرم افزار به قابلیتی بنام پادکست مجهز است که با استفاده از آن به راحتی و بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای می‌توانید ویدیو را روی لایو یوتیوب به نمایش بگذارید تا به این وسیله نه تنها شما، بلکه کل جهان آن را تماشا کنند. 

برنامه Blue lris

این نرم افزار می‌تواند تصویر بیش از 64 دوربین مداربسته را به شکل مستقیم روی سیستم رایانه‌ای ضبط کند. برنامه Blue lris دارای دو نسخه LE و کامل است که نسخه کامل آن می‌تواند پشتیبانی از 64 دوربین کرده و نسخه LE آن یک دوربین پشتیبانی دارد.

نرم افزار Sv Converter

ممکن است زمانی که از ان وی آر یا دی وی آر خروجی گرفته باشید ، پس از اتمام خروجی با یک فرمت ناشناخته روبرو شده باشید که تا به‌ حال آن را ندیدید و با تلاش برای باز کردن پی ببرید که این فایل دارای فرمت ناشناخته‌ای است و هیچ گونه پلیری آن را باز نخواهد کرد. در این حالت نرم افزار Sv Converter می‌تواند این امکان را برای ما فراهم کند تا تصاویر دوربین مداربسته را به فرمت AVI تبدیل کرده و سپس با استفاده از هرگونه دستگاهی ، تصاویر و ویدیوها را باز کرده و تماشا کنید.

نکته: فرقی نمی‌کند که فایل شما دارای چه نوع فرمتی باشد ، این نرم افزار می‌تواند هر فرمتی را به فرمت AVI تبدیل کند.

نرم افزار Zone Minder

این برنامه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته که جزو یکی از نرم افزارهای متن باز به شمار می‌رود. باید بدانید که این برنامه روی مبنای لینوکس نوشته شده است و روی آن قابل اجرا است. به طوری که روی سیستم عامل دیگری اعم از ویندوز و… قابل اجرا نخواهد بود.

برنامه webcamXP

این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهایی است که به منظور ضبط تصاویر و مانتورینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید بدانید که این برنامه با هر نوع دوربین مداربسته‌ای سازگای دارد و استفاده می‌شود. برای استفاده از این برنامه کافی است تا با تلفن همراه یا سیستم رایانه‌ای خود به آن وصل شوید و سپس از راه دور و نزدیک، اتفاقات رخ داده را در دوربین را بررسی کنید.

نرم افزار Contaware Contacam

این برنامه می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا به جای دوربین مداربسته از وب کم استفاده کنید و همچنین باید بدانید که این نرم افزار ضبط تصاویر را روی هارد درایو انجام می‌دهد.

نکته: اموال جزو دارایی‌ های هر فردی به حساب می‌آید که او موظف است تا به خوبی از آن‌ها نگهداری و مراقبت کند. دوربین مداربسته روش خوبی برای برقراری امنیت اموال است که می‌تواند این قابلیت را به شما بدهد که هیچ نگرانی راجع به آن‌ها نداشته باشید. با استفاده از برنامه‌ی دوربین مداربسته نیز خواهید توانست بدون هیچ مشکلی و از هر مکانی به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی داشته و تصاویر اطراف را مشاهده و بررسی کنید.

 

سخن پایانی

برنامه ی دوربین مداربسته

برنامه‌های بسیاری برای دوربین‌های مداربسته در سیستم‌های گوناگونی ساخته شده که شما می‌‌توانید براساس اطلاعات دوربین خود، اقدام به نصب برنامه‌ی دوربین مداربسته کنید تا از هر جایی بتوانید به تصاویر آن دسترسی داشته و آن‌ها را مدیریت و جابجا کنید.

بهترین نرم افزارها و برنامه های کنترل دوربین مداربسته این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید به راحتی از اموال خود محافظت کرده و با استفاده از این برنامه‌ها به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به برنامه‌ی دوربین مداربسته در اختیارتان گذاشته باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *