دوربین مداربسته

تعرفه دوربین مداربسته 1401

تعرفه دوربین مداربسته 1401

تعرفه دوربین مداربسته 1401

دوربین‌های مداربسته هر یک دارای میزان قیمت متفاوتی هستند که روزانه مقدار افزایشی یا کاهشی دارند. باید بدانید که فاکتورهای بسیاری به منظور تعیین قیمت و تعرفه دوربین مداربسته وجود دارد که هر یک از آن‌ها تأثیراتی روی قیمت دارند. بازار روز به روز نوسان داشته و قیمت تمامی تجهیزات روزانه بالا و پایین می‌شود.

دوربین مداربسته نیز جزو تجهیزاتی به شمار می‌رود که قیمت یکسانی نداشته و بلکه قیمت متغیری دارد. تعرفه دوربین مداربسته 1401 می‌تواند به شما کمک کند تا از میزان قیمت روز بازار اطلاع پیدا کرده و براساس آن پیشروی کنید. در واقع شما با استفاده از تعرفه دوربین مداربسته 1401 می‌توانید اطلاعاتی راجع به آن داشته و میزان نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته را تعیین کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری درمورد تعرفه دوربین مداربسته 1401 می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

تعرفه دوربین مداربسته 1401

چه عواملی بر تعرفه دوربین مداربسته تاثیرگذار است؟

تعرفه دوربین مداربسته 1401

قیمت دوربین مداربسته به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که تمامی آن‌ها روی میزان قیمت دوربین تاثیرگذار بوده و می‌توانند قیمت دوربین را افزایش یا کاهش دهند. لازم به ذکر است که قیمت نصب دوربین در شهرهای بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک است. نرخ‌نامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته جزو مسائل مهمی است که باید هر فردی در مورد آن‌ اطلاعاتی داشته باشد. باید بدانید که میزان قیمت یک دوربین مداربسته بسته به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود که در ادامه به معرفی این عوامل می‌پردازیم.

برند و مدل دوربین مداربسته

باید بدانید هرچقدر که برند و مدل دوربین مداربسته شما مشهور و عالی باشد، به همان میزان مجبور هستید که هزینه زیادی خرج کنید. دوربین‌های بسیاری با انواع و اقسام مدل و برندها در بازار موجود هستند که بهتر است به دنبال دوربینی با میزان بودجه خود باشید.

محل نصب دوربین مداربسته

محل نصب دوربین یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی به حساب می‌آید که نقش بسیاری در تعیین قیمت دوربین دارد. باید بدانید هر چقدر که نصب دوربین در مکان‌های دور از دسترس، خطرناک و صعب العبور اعم از لبه بام، ارتفاعات و… باشد، میزان قیمت افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است مکان هرچقدر که در دسترس بوده و ارتفاع کمی داشته باشد، دارای میزان قیمت کمی خواهد بود.

شکل و مدل ظاهری دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته هرکدام دارای یکسری شکل و ظاهری هستند که هر یک از آن‌ها ویژگی و مزایای بخصوصی دارند. شکل ظاهری و ویژگی‌های دوربین می‌توانند نرخ نصب دوربین مداربسته را مشخص کنند.

 

تعرفه دوربین مداربسته 1401

میزان تعداد دوربین مداربسته

توجه داشته باشید هرچقدر که تعداد دوربین‌های استفاده شده بیشتر باشد، میزان هزینه نیز بالا خواهد رفت و در عوض هرچقدر از دوربین‌های کم‌تری استفاده کنید، میزان قیمت کمی خواهید پرداخت.

ویژگی های فنی دوربین مداربسته

هر دوربینی ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که تعرفه و نرخ نصب دوربین مداربسته براساس مدل ظاهری و نوع کاربری دوربین مداربسته تعیین و مشخص خواهد شد.

تمامی این موارد جزو موضوعات تاثیرگذاری هستند که بر میزان نرخ‌نامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته نقش دارند و می‌توانند میزان قیمت را افزایش یا کاهش دهند.

جدول نرخنامه نصب دوربین مداربسته 1401

انجام هر کدام از مراحل نصب دوربین مداربسته دارای هزینه‌ای است که شما موظف به پرداخت آن‌ها هستید. لازم به ذکر است عوامل و معیارهای بسیاری در تعیین نرخنامه نصب دوربین مداربسته 1401 نقش دارند. در ادامه به جدول تعرفه دوربین مداربسته 1401 می‌پردازیم.

ردیف عنوان خدمت واحد خدمت قیمت (تومان)
1 نصب دوربین ثابت به صورت فیزیکی و تنظیم کردن زوایای آن تا ارتفاع 3 متری دستگاه 305,500
2 نصب به صورت فیزیکی و تنظیم زوایای دوربین ثابت از هر نوع در درون ساختمان (بیشتر از 3 متر، برای هر متر اضافی) متر 76,800
3 راه اندازی و انجام تنظیمات نرم افزاری دوربین ثابت از هر نوع در درون ساختمان دستگاه 381,800
4 نصب دوربین ثابت به صورت فیزیکی از هر نوع در بیرون ساختمان تا ارتفاع 6 متری دستگاه 572,400
5 راه اندازی و انجام تنظیم دوربین ثابت از هر نوع در بیرون ساختمان تا ارتفاع 6 متری دستگاه 459,000
6 دریافت اضافه قیمت به علت نصب به صورت فیزیکی و انجام تنظیمات دوربین ثابت از هر نوع در ارتفاع بیش از 3 متر به علت هر متر اضافی متر 191,100
7 دریافت اضافه قیمت به علت نصب به صورت فیزیکی و انجام تنظیمات دوربین از نوع چرخشی زوم دار PTZ تا ارتفاع 6 متری دستگاه 191,100
8 دریافت اضافه قیمت به علت نصب به صورت فیزیکی و انجام تنظیمات دوربین از نوع چرخشی زوم دار Speed dome دستگاه 668,200
9 دریافت اضافه قیمت به علت انجام تنظیمات تخصصی نرم افزاری دوربین تحت شبکه دستگاه 95,700
10 نصب کردن کاور و پایه دوربین با نوع استاندارد (براکت+ هوزینگ) عدد 572,400
11 نصب کردن هر نوع دستک تا اندازه و سایز یک و نیم متری برای نصب کردن دوربین عدد 267,000
12 گردآوری ابزار و تجهیزات دستگاه 50% هزینه نصب
13 نصب دستگاه ضبط و مدیریت دوربین به صورت فیزیکی به همراه هارد داخلی دستگاه 572,400
14 انجام تنظیم نرم افزاری دستگاه ضبط و مدیریت دوربین بابت هر کانال فعال کانال 114,400
15 انجام دادن تنظیمات پیشرفته پردازش تصاویر اعم از نرم افزارهای شمارش، تشخیص چهره، پلاک خوان و… نفر، ساعت کارشناس شبکه درجه 1
16 نصب کردن و راه اندازی دستگاه ذخیره سازی خارجی و انجام دادن تنظیمات مورد نیاز دستگاه 915,800
17 نصب و انجام تنظیم نسخه کارخواه نرم افزار کنترل و مدیریت تصاویر نسخه 572,400
18 انجام تنظیمات مربوط به منتقل کردن تصاویر سری به صورت توافقی
19 طراحی کردن سامانه دوربین مداربسته اعم از تهیه نقشه قرارگیری دوربین، مسیرهای ارتباطی، تهیه لیستی از ابزار و تجهیزات مورد نیاز نفر، ساعت کارشناس شبکه درجه 1
20 آموزش کاربری و مدیریت و نظارت بر سامانه ——– به صورت توافقی
21 نصب و راه اندازی کردن پروژکتور دید در شب IR بیرون از ساختمان تا ارتفاع 6 متری عدد 381,800
22 نصب و راه انداختن لازمات دوربین اعم از اسپیکر، میکروفون و… عدد 305,500

 

با جمع کردن تمامی امورات مورد نیاز خواهید توانست تا به میزان تعرفه دوربین مداربسته 1401 برسید و میزان هزینه خود را تشخیص دهید. به این وسیله می‌توانید از تعرفه دوربین مداربسته 1401 آگاهی داشته و در واقع با تکیه بر نرخنامه نصب دوربین مداربسته 1401 تعرفه دوربین مداربسته 1401 را حساب کرد.

نکات و تبصره های مهم درمورد جدول تعرفه دوربین مداربسته 1401

باید بدانید که بسیاری از موارد در جدول بالا نوشته نشده و لازم است تا کارفرما و کارگر بین خود صحبت کرده و به توافق برسند. این نکات و تبصره از جمله مسائل مهمی هستند که در تعیین تعرفه دوربین مداربسته 1401 نقش و تاثیر دارند. لازم به ذکر است با استفاده از نرخنامه نصب دوربین مداربسته 1401 خواهید توانست به میزان قیمت‌ های دوربین در سال 1401 آگاه شوید. در ادامه به بررسی نکات و تبصره‌ها می‌پردازیم.

  • نصب به صورت فیزیکی شامل دوربین مداربسته و قیمت پایه استاندارد است.
  • راه اندازی کردن و انجام تنظیمات نرم افزاری روی هر دوربین مداربسته اعم از انجام تنظیمات لنز و زاویه فوکوس و… می‌باشد. میزان هزینه راه اندازی کردن دوربین‌های مختص ارتفاع یا حتی انجام تنظیمات IP تحت عنوان هزینه اضافی به قیمت اضافه خواهد شد.
  • میزان هزینه تأمین کردن یا حتی اجاره ابزار و تجهیزات مختص کار در ارتفاع (بیشتر از 6 متر) و همچنین جاهای خاص و نصب کردن ابزار و تجهیزات به شکل ویژه همانند دوربین یا قاب انفجار و محیط‌های دشوار و سخت هستند. این موارد جزو تعرفه فوق نیست و باید توسط کارفرما و کارگر به صورت توافقی تعیین شود.
  • نصب و راه اندازی کردن سامانه ذخیره‌ساز خارجی اعم از انجام دادن تمامی تنظیمات لازم به منظور همخوانی با استفاده از دستگاه ضبط و مدیریت و کنترل تصاویر دوربین مداربسته است.
  • میزان هزینه هرگونه خدمات اضافی جزو تعرفه فوق نیست و شما برای تعیین قیمت آن باید با کارفرمای خود صحبت کنید تا از این طریق بر سر قیمت به توافق برسید.

 

سخن پایانی

شرایط اقتصادی روز به روز در حال تغییر می‌باشد و هیچ چیز تا الان ثابت باقی نمانده است. باید بدانید که قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر بوده و براساس معیارهای بسیاری تعیین خواهد شد. در واقع می‌توان گفت معیارهای بسیاری وجود دارد که میزان قیمت دوربین مداربسته براساس آن‌ها تعیین و مشخص می‌شود. باید بدانید تعرفه دوربین مداربسته 1401 براساس عوامل بیان شده در جدول تعرفه مشخص خواهد شد.

تعرفه دوربین مداربسته 1401 به شما این امکان را می‌دهد تا از میزان قیمت دوربین در سال 1401 آگاهی پیدا کنید. تعرفه دوربین مداربسته می‌تواند تا نرخ قیمت دوربین مداربسته در سال 1401 را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است با استفاده از جدول تعرفه دوربین مداربسته می‌توانید به نرخنامه نصب دوربین مداربسته 1401 پی ببرید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد تعرفه دوربین مداربسته 1401 در اختیارتان گذاشته باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *