نصب دوربین مداربسته در تهران
نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته و بررسی شرایط چگونگی نصب و راه اندازی. همه ما برای محیط زندگی و کار خود نیاز به امنیت داریم. یکی از مهم ترین ابزاری که می تواند امنیت را برای فراهم کند استفاده از انواع سیستم های حفاظتی می باشد. یکی از مهم ترین و کار آمد ترین ابزار ها و سیستم های حفاظتی در سراسر دنیا وجود دوربین های مداربسته است. این دوربین ها با قابلیت ثبت چهره ها و حرکات افراد در طول روز و شب و ذخیره تصاویر می توانند به دو طریق امنیت ما را حفظ کنند. یکی اینکه با نصب دوربین مداربسته بسیاری از افرادی که قصد سرقت و یا آسیب زدن دارند به دلیل آنکه حرکاتشان در تصاویر ثبت و ضبط می شوند و قابل ردیابی و تشخیص چهره می باشد نسبت به انجام سرقت و یا عمل مجرمانه خود منصرف شده و دست از این کار می کشند.

از طرف دیگر برخی از افراد که بدون توجه به دوربین های مدار بسته اقدام به انجام اعمال مجرمانه می کنند از طریق تشخیص چهره و حتی اگر چهره خود را پوشانده باشند از طریق نشانه های ظاهری مانند، قد و وزن و خودرویی که با آن به محل آمده اند و سایر موارد قابل ردیابی هستند. از طرف دیگر در بسیاری از موارد صاحبان کسب و کار یا نگهبانان منازل و مجتمع های مسکونی به صورت آنلاین در حال تماشای اتفاقات بیرون هستند. در صورت بروز هر گونه رفتار مشکوک به مجرمانه می توانند سریعا نسبت به جلوگیری از آن اقدام کنند. این در حالی است که در صورت نبود دوربین شاید نگهبان در آن لحظه در آن محل نباشد و برای سر کشی مجبور شده باشد به سایر بخش ها سر بزند، از طرفی داشتن چندین نگهبان هزینه های بسیار بیشتر را نیز برای ما به همراه دارد.

نصب دوربین مداربسته

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

تمامی این مزایا که نصب دوربین مداربسته دارد موجب می شود که شما قصد کنید برای منزل یا محل کار خودتان از این سیستم های حفاظتی بسیار مدرن و کار آمد استفاده کنید. اما قبل از آنکه برای نصب دوربین مداربسته اقدام کنید، لازم است اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص نصب و راه اندازی دوربین ها، در خصوص انواع برند دوربین هایی که می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین قابلیت ها و تفاوت های هر یک اطلاعات کامل و مفیدی داشته باشید تا به واسطه آنها بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

به همین دلیل لوتوس آریا این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا به واسطه این مطلب نکات بسیار مهمی در خصوص شرایط نصب دوربین مداربسته، نکات مهم در حین خرید دوربین مداربسته و همچنین هزینه های نهایی نصب آن در اختیار شما قرار گیرد. از طرفی هزینه های نصب این دوربین ها گاها در مجموعه های مختلف و در شرایط مختلف دارای نوساناتی می باشد که شما نیاز دارید تمامی عواملی که می تواند بر روی قیمت نصب دوربین ها موثر باشد را شناسایی کنید. همان طور که گفتیم تمامی این موارد می تواند به شما کمک کند انتخاب شایسته ای کنید. از طرفی بدانید باید به کدام شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران و یا محل زندگی کار خودتان اعتماد کنید.

عوامل موثر در قیمت نهایی نصب دوربین مداربسته در تهران

همان طور که گفتیم عوامل مختلف و متعددی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت نهایی نصب و همچنین راه اندازی سیستم های حفاظت تصویری موثر باشد. زمانی که هزینه های راه اندازی صحبت می کنیم در حقیقت فقط به اجرت نصب و راه اندازی اشاره نمی کنیم. بلکه از زمانی که شما قصد خرید یک سیستم حفاظت تصویری را دارید تا زمانی که سیستم را خریداری و نصب کرده و بتوانید از آن استفاده کنید هزینه ای را پرداخت می کنید. مجموعه این هزینه ها می شود هزینه نصب دوربین مداربسته که در این بخش قصد داریم به سه عامل مهم در تعیین این هزینه ها اشاره کنیم. این چهار عامل مهم عبارت اند از :

  • تعداد دوربین های مورد نیاز
  • محلی که باید دوربین های مداربسته خریداری شده برای ثبت و ضبط تصاویر آنجا نصب شوند
  • امکانات و ویژگی های دوربین های خریداری شده
  • برند دوربین های خریداری شده

در ادامه این مطلب برای آنکه بتوانید به راحتی یک خرید موفق داشته باشید و با همه زوایای نصب دوربین مداربسته آشنا شوید هر چهار عامل موثر بر روی قیمت را برای شما عزیزان یک به یک شرح خواهیم داد و مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید و در هر کجای مطلب که سوالی برای شما ایجاد شد آن سوال را یاد داشت نمایید و پس از مطالعه کامل این مطلب برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما در لوتوس آریا تماس حاصل نمایید و نسبت به دریافت مشاوره های صد در صد رایگان ما اقدام کنید.

تعداد دوربین های مورد نیاز

اگر بخواهید تعداد دوربین های مداربسته را تعیین کنید باید ابتدا از کارشناسان کمک بخواهید. کارشناسان نصب دوربین مداربسته در تهران، برای کارشناسی به شهرستان ها نیز می آیند. در این مرحله برای کارشناسی هزینه هایی را به صورت جداگانه باید پرداخت کنید که بر روی قیمت نهایی شما موثر خواهد بود. پس از کارشناسی، کارشناسان تصمیم میگیرند که باید برای پوشش محوطه چه مقدار دوربین استفاده شود. این یک نکته بسیار بدیهی است که هر چه تعداد دوربین ها بیشتر باشد هم برای خرید آنها هم برای نصب آنها باید هزینه های بیشتری را متحمل شوید.

نصب دوربین مداربسته

محلی که باید دوربین ها نصب شوند

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت نهایی نصب دوربین مداربسته محل نصب می باشد. این محل از دو منظور مورد اهمیت می باشد. یکی از نظر ارتفاع و سختی نصب و دیگری از نظر وسعت. هر چه ارتفاق بیشتر و نصب سخت تر باشد هزینه های نهایی نصب نیز می تواند بیشتر باشد. از طرفی هر چه محل نصب وسیع تر باشد ، شما باید هزینه های بیشتری بابت کابل و داکت و تجهیزات نصب دوربین مداربسته پرداخت کنید که مجموعه آنها می تواند بر روی نصب موثر باشد.

قابلیت های دوربین های مداربسته

دوربین ها با قابلیت ها، امکانات و ویژگی ها و مزایای مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر یک هم با هدف مشخصی و برای کارکرد ها و کابرد های مشخصی تولید شده اند. این نکته بسیار مهمی است که هر چه امکانات و توانایی های دوربین های مداربسته بیشتر باشد قیمت نصب دوربین مداربسته نیز بیشتر می شود. البته با توجه به تفاوت برخی از عوامل موثر بر روی قیمت ها، معمولا هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران با سایر شهرستان ها کمی متفاوت است. اما در انتخاب قابلیت ها و ویژگی ها در همین بخش به نکته مهمی اشاره داشتیم. ما گفتیم هر یک از ویژگی ها و قابلیت ها برای شرایط مشخصی تولید شده اند.

این به آن معنا است که شما برای خرید حتما نباید به دنبال گران ترین تجهیزات بروید. یعنی هر چه دوربین ها گران تر، دستگاه های ضبط و ثبت گران تر باشند به معنای بهتر بودن آنها نیست. بلکه شما باید ابتدا بدانید چه قابلیت هایی برای شما و محل نصب شما مورد نیاز است. با بررسی قابلیت هایی که برای شما مفید است می توانید به راحتی دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید. مهم ترین مسائلی که در انتخاب ویژگی ها می تواند برای شما مهم باشد و در نظر گرفته شود عبارت اند از :

  • محل مورد نظر شما
  • شرایط نوری در طول روز و شب
  • فاصله ای که دوربین ها قرار است پوشش دهند
  • ارتفاع محل نصب
  • نوع کاربرد
  • بودن در معرض بارندگی یا رطوبت زیاد هوا
  • انتظاراتی که شما به عنوان دارنده و خریدار و کارفرمای نصب دوربین مداربسته دارید.

نکته : یکی از مهم ترین نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که نصب و راه اندازی دوربین مداربسته یکی از کار های بسیار تخصصی می باشد. به همین دلیل بسیاری از موارد هستند که شما باید انتخاب آنها را به صورت صفر تا صد به کارشناسان و مشاوران بسپارید. در حقیقت شما انتظارات خود را بیان می کنید و سپس این کارشناسان هستند که برای بر آورده کردن انتظارات شما مواردی را تعیین می کنند. این موارد که باید توسط کارشناسان تعریف شوند عبارت اند از :

  • انتخاب دستگاه ها
  • انتخاب دوربین ها
  • انتخاب سوئیچ ها
  • انتخاب آنتن ها
  • طراحی مسیر نصب و داکت کشی ها
  • انتخاب ارتفاع نصب

برند دوربین

یکی دیگر از مهم ترین عوامل در قیمت نهایی نصب دوربین مداربسته مسئله برند دوربینی می باشد که خریداری می کنید. به طور کلی کارشناسان نصب و راه اندازی بر اساس شرایط موجود در بازار، بودجه شما، امکاناتی که مد نظر دارید و موارد دیگری یک یا چند برند را به شما معرفی می کنید. گاهی هم یک شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران خود دارای دوربین های مختلفی است. این شرکت ها بر اساس شرایط شما خودشان برندی را انتخاب می کنند و شما اصلا نیازی به انتخاب ندارید. اما ضمانت های لازم در خصوص کیفیت این دوربین ها به شما ارائه می شود و شما باید این ضمانت ها را از شرکت ها دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره دوستانه و تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید

همکاران ما طی 48 ساعت با شما تماس خواهند گرفت

[gravityform id=3 title=false description=false ajax=true]

سبد خرید