دزدگیر

انتخاب دزدگیر اماکن

انتخاب دزدگیر اماکن

انتخاب دزدگیر اماکن

انتخاب دزدگیر اماکن را باید بر چه اساسی انجام دهیم؟ این شاید مهمترین دغدغه شما در زمانی که می خواهید یک دزدگیر برای فروشگاه یا خانه خود بخرید باشد. با توجه به اینکه میزان سرقت از امکان بسیار گسترش یافته است و افراد زیادی در طول سال برای سرقت از فروشگاه ها، طلافروشی ها و سایر اماکن عمومی اینچنینی اقدام می کنند، صاحبان این امکان هیچ راهی به غیر از تقویت سیستم ایمنی محل خود در برابر سارقان ندارند. از همین رو باید به دنبال نصب سیستم های امنیتی مانند دزدگیر باشند. اما در بازاری که برندهای مختلفی وجود دارد و هر یک سیستم دزدگیر مختص به خود را به شما معرفی می کنند انتخاب دزدگیر امکان کار ساده ای نخواهد بود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب به شما بگوییم که کدام دزدگیر اماکن بهتر است و شما چگونه باید یک دزدگیر امکان کاربردی را انتخاب کنید.

 

راهنمای انتخاب دزدگیر اماکن

انتخاب دزدگیر اماکن

باید در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین موارد در دزدگیرهای امکان این است که باید این دزدگیرها از کیفیت بالایی برخوردار باشند. زمانی که از کیفیت صحبت می کنیم یعنی هم تشخیص بهتر و هم طول عمر بالاتر و دوام بیشتر، به همین دلیل شما باید به دنبال سیستمی برای ایمنی محل مورد نظر خود باشید که به مرور زمان و در بازه های زمانی مختلف دچار قطعی نشده و مشکلاتی برای آنها به وجود نیاید. از همین رو باید در نظر داشته باشید که انتخاب دزدگیر اماکن باید برای شما بر اساس این معیارها صورت بگیرد. ما در این بخش قصد داریم چند نوع از برندهای برتر دزدگیرهای اماکن را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم بر اساس این معیارها کدام دزدگیر اماکن بهتر است؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این دزدگیرهای شناخته شده و مطرح را بررسی کنیم.

 

انتخاب دزدگیر اماکن

کدام دزدگیر اماکن بهتر است؟

در ابتدا باید بدانید که ما برندهای مختلفی داریم که همین انتخاب دزدگیر اماکن را سخت می کند، به همین دلیل ما در این بخش تنها به معرفی پنج مورد از این برندها خواهیم پرداخت که هر یک را به صورت مجزا مورد بررسی قرار می دهیم:

 

استفاده از دزدگیر اماکن کلاسیک

یکی از انتخاب های ما می تواند دزدگیر اماکن کلاسیک باشد، شرکت ارائه دهنده دزدگیر کلاسیک به تازگی یکی از جدیدترین مدل های دزدگیر اماکن ساخت خود را با نام Z4 الترا رونمایی کرده است. با توجه به ویژگی هایی که در سیستم های اعلام سرقت کلاسیک وجود دارد، انتخاب دزدگیر اماکن برای ما کمی ساده تر می شود چرا که یکی از پرفروش ترین انواع سیستم های اعلام حریق در ایران دزدگیرهای کلاسیک شناخته می شوند. از جمله مواردی که باعث می شد که این سیستم ها بسیار مورد توجه قرار بگیرد این است که نصب این دزدگیرها بسیار ساده می باشد در عین حال امکانات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می دهد. از این سیستم ها در مکان های مختلفی مانند بانک ها، طلافروشی ها و یا حتی در برج ها و ساختمان های اداری و مسکونی هم استفاده کنید.

 

ویژگی های کاربردی و بسیار مهم دزدگیر اماکن کلاسیک

برای اینکه بتوانید تصمیم خود را در مورد انتخاب دزدگیر اماکن کلاسیک بگیرید، باید به خوبی از خصوصیات و ویژگی هایی که این دزدگیرها دارند با خبر باشید. به همین دلیل ما قصد داریم در این بخش برخی از ویژگی های مهم این دزدگیرها را معرفی کنیم:

  •     رمز این سیستم ها متغیر بوده و سیستم رمز این سیستم ها 64 بیتی می باشد
  •     برای تمامی گوشی های اندروید و اپل استفاده از این سیستم ها با توجه به برنامه های اختصاصی ممکن است و همین مسئله در انتخاب دزدگیر اماکن به ما کمک می کند
  •     شما می توانید از طریق ارسال پیامک از وضعیت دستگاه و برق شهر استعلام های لازم را بگیرید
  •     می توانید از طریق پیامک سیستم را به خوبی کنترل کنید
  •     این سیستم ها دارای آلارم هوشمند می باشند مانند پیامک و آژیر
  •     شما می توانید تا 15 مگنت بیسیم و چشم را به این سیستم متصل کنید
  •     تمامی اتفاقات می تواند از طریق پیامک به شما گزارش شود
  •     می توانید با قابلیت آدرس دهی تا 15 ریموت کنترل را به دستگاه متصل کنید
  •     می توانید برای شعبات مختلف بر دزدگیر کلاسیک الترا به صورت مرکزی نظارت داشته باشید.

 

انتخاب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن مدل تلفن کننده دوگانه کلاسیک G1Ultra v4

برای اینکه بتوانید انتخاب دزدگیر اماکن مورد نظر خود را با دید بازی انجام دهید باید از تمامی ویژگی ها و خصوصیات این سیستم ها اطلاعات کاملی داشته باشید. برای این منظور می خواهیم به شما در مورد جدیدترین و پیشرفته ترین نوع سیستم دزدگیر مخصوص اماکن اطلاعاتی را ارائه دهیم. این سیستم ها بین کاربرد و خود سیستم حفاظتی می تواند ارتباطی دوطرفه را برقرار سازد. هر اتفاقی که رخ دهد به صورت پیامک به زبان فارسی برای کنترل کننده این سیستم ارسال می شود تا کاربر در جریان همه چیز قرار بگیرد.

یکی دیگر از ویژگی های این سیستم این است که در صورت بروز حادثه ای مانند ورود غیر مجاز و یا تلاش غیر مجاز برای ورود این امکان وجود دارد که سیستم حفاظتی با کاربر از طریق سیم کارتی که در آن تعبیه شده است تماس بگیرد و فایل صوتی مشخصی که در برنامه قرار داده شده است را برای کاربر پخش کند. تمامی این امکانات در انتخاب دزدگیر اماکن می تواند برای شما بسیار مهم و کاربردی باشد. یکی دیگر از ویژگی ها این است که شما می توانید از راه دور این سیستم را به خوبی کنترل کنید.

 

مهمترین ویژگی های فنی تلفن کننده دوگانه کلاسیک G1Ultra v4

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا از سیستم تلفن کننده دوگانه کلاسیک G1Ultra v4 استفاده کنید با خیر، باید به خوبی با تمامی امکاناتی که این سیستم در اختیار شما قرار می دهد آشنا باشید. به همین دلیل ما در این راهنمای انتخاب دزدگیر اماکن قصد داریم برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این ویژگی های مهم عبارت اند از:

  •     این سیستم دارای هشدار قطع تلفن می باشد و این مسئله را با شما در جریان می گذارد
  •     اگر از سیستم Jammer برای ورود به سیستم استفاده شود و یا بخواهند سیستم را دور بزنند به شما هشدارهای لازم داده می شود.
  •     یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث شود شما در انتخاب دزدگیر اماکن مورد نظر خود ساده تر عمل کنید این است که در این دزدگیرها همه اتفاقات می تواند از طریق تماس به شما گزارش داده شود.
  •     بر روی این سیستم ها امکان نظارت مرکزی وجود دارد.
  •     این سیستم دارای چهار خروجی قابل کنترل با SMS می باشد که می توانید از این طریق وسایل را کنترل کنید
  •     می توانید با توجه به حافظه ای که در این سیستم وجود دارد مدیران را از راه دور برای این سیستم تعریف نمایید
  •     این سیستم دارای هفتاد حافظه تلفن می باشد که در انتخاب دزدگیر اماکن مسئله ای بسیار مهم محسوب می شود
  •     می توانید دو پیام ضروری را برای سیستم ضبط کنید که در صورت بروز مشکل به شما گزارش دهد
  •     می توانید بر روی بخش های مختلف این سیستم مانند زون ها و ریموت ها نامگذاری های انحصاری داشته باشید
  •     این سیستم می تواند وقایع را از طریق ارسال پیامک فارسی با جزئیات کامل به شما گزارش دهد
  •     از دیگر مواردی که می توانید در انتخاب دزدگیر اماکن به شما کمک کند این است که این سیستم دارای تقویم و ساعت مناسب با محل کشور ما می باشد.
  •     خروجی یک این سیستم حفاظتی را می توان از طریق تماس تلفنی برای پنجاه نفر فعال کرد تا امنیت بیشتری را برای شما به وجود آورد
  •     همچنین با توجه به حافظه بسیار بالایی که دارند این سیستم می تواند گزارشی از دویست اتفاق اخیر رخ داده را با ذکر ساعت و تاریخ به خوبی در اختیار شما قرار دهد
  •     این سیستم نرم افزارهایی برای استفاده در گوشی های اپل و اندروید دارد.

 

انتخاب دزدگیر اماکن

استفاده از دزدگیر اماکن فایروال

بین گزینه های مختلفی که برای شما وجود دارد، یکی دیگر از گزینه های درس پس داده و قابل اعتماد دزدگیر اماکن فایروال می باشد. انتخاب دزدگیر اماکن فایروال هم می تواند برای شما مزایای مختلفی به همراه داشته باشد که ما در ادامه برخی از این موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به تازگی شرکت فایروال که تولید کننده دزدگیر اماکن فایروال می باشد جدیدترین محصول این شرکت را با نام دزدگیر فایروال مدل F10 رونمایی کرده است و امکانات بسیار ویژه ای را در این دزدگیرها برای شما در نظر گرفته است.

در نظر داشته باشید که یکی دیگر از سیستم های پرفروش امروز ایران که مورد توجه بسیاری از اماکن قرار گرفته است همین سیستم F10 شرکت فایروال می باشد. این سیستم ها به راحتی نصب می شوند و دارای امکانات ویژه ای هستند که ما قصد داریم در ادامه راهنمای انتخاب دزدگیر اماکن برای شما آنها را معرفی کنیم. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای ما هیچ یک از این برندها با دیگری تفاوتی ندارد، هدف ما ارائه یک راهنمایی مناسب برای یک انتخاب هوشمندانه از طرف شما عزیزان می باشد.

 

ویژگی های مهم دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

همانطور که گفتیم یکی از نشانه های یک خرید خوب این است که شما انتخاب دزدگیر اماکن را با دقت بالایی انجام دهید. برای این کار باید در نظر داشته باشید که مهمترین مسئله، شناخت کافی مشخصات فنی دزدگیری است که می خواهید آن را نصب کنید. همچنین باید به خوبی این مشخصات را با مشخصات و ویژگی های فنی سایر دزدگیرها مقایسه کنید تا بتوانید به درستی یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و از آن راضی باشید. به همین دلیل ما می خواهیم مهمترین ویژگی های این دزدگیرها را به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  •     اگر میزان شارژ از 1000 تومان کمتر باشد این امکان در این سیستم وجود دارد که به صورت صوتی به شما اطلاع رسانی را انجام دهد تا شما در جریان وقایع رخ داده قرار بگیرد.
  •     برای اینکه شما در انتخاب دزدگیر اماکن مورد نظر خود راهنمایی کنیم باید بگوییم که این سیستم هم مانند سیستم دزدگیر کلاسیک می تواند دو پیام ضبط شده را در خود جای دهد و در صورت بروز هر حادثه ای این دو پیام را پخش کند.
  •     دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 دارای قدرت تشخیص و استراق سمع بسیار بالایی می باشد.
  •     با انتخاب نوع ریموت مدیر می تواند از طریق سیستم پیامک یکی از ریموت کنترل ها را حذف کند و از مدار سیستم خارج کند
  •     این سیستم می تواند از طریق هفت رله مخصوصی که در آن قرار گرفته شده است هفت وسیله برقی را به خوبی کنترل کند.
  •     این سیستم می تواند 30 واقعه رخ داده اخیر را در حافظه خود ثبت کند و تاریخ و ساعت هر یک را هم به شما اطلاع رسانی کند
  •     این سیستم با تاریخ و ساعت کشور ایران تنظیمی می شود.
  •     دزدگیر فایروال F10 دارای ساعت دیجیتالی به روز می باشد.

 

انتخاب دزدگیر اماکن

استفاده از دزدگیر اماکن gmk

در انتخاب دزدگیر اماکن شما انتخاب های مختلفی دارید که یکی از آنها دزدگیر اماکن gmk می باشد. این شرکت یکی از محبوب ترین شرکت هایی می باشد که از سال 1385 مجوزهای رسمی فعالیت خود را در زمینه ساخت و توزیع سیستم های نظارتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است. از آن روز تا اکنون یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی در ایران می باشد که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند به دلیل ویژگی های مهم این شرکت از دزدگیرهای این مجموعه استفاده کنند.

شرکت جی ام کا یکی از شرکت هایی است که در کشور ایران بیش از 500 نمایندگی دارد و در هر نمایندگی شما می توانید انتخاب دزدگیر اماکن مورد نظر خود را انجام دهید. معمولا سیستم هایی که توسط این شرکت ارائه می شود از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار هستند. در ادامه این مطلب می توانید با مطالعه ویژگی ها  خصوصیات فنی این دستگاه ها نسبت به دزدگیرهای شرکت جی ام کا اطلاعات خود را تکمیل کنید و خرید خود را در آگاهی کامل انجام دهید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

ویژگی های مهم و خصوصیات فنی دزدگیر جی ام کا

برای انتخاب دزدگیر اماکن که متناسب با نیازهای شما باشد باید از مشخصات فنی دزدگیرها اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید. اطلاع از این مشخصات به شما کمک می کند که انتخابی مناسب داشته باشید. ما به شما خواهیم گفت کدام دزدگیر امکان بهتر است اما این شما هستید که باید بر اساس تمامی مشخصاتی که در اختیار شما قرار می دهیم یک مورد را انتخاب کنید و برای نصب و راه اندازی آن اقدام کنید. برای این منظور بهتر است با مشخصات ذیل که مخصوص دزدگیرهای جی ام کا است آشنا شوید:

  •     این سیستم به صورت فارسی از طریق پیامک به شما گزارشی از اتفاقات را ارسال می کند و شما را در جریان وقایع قرار می دهد
  •     شما برای یکی از زون های با سیم می توانید تغییر حالت normal open و normal; close را انتخاب کنید.
  •     این سیستم امکان فعال و غیر فعال کردن هر قسمت به صورت مجزا را به شما می دهد .
  •     این دزدگیر می تواند پیامی را به مدت 20 ثانیه ضبط کند تا در صورت بروز واقعه ای مانند ورود غیر مجاز آن را به اطلاع شما برساند.
  •     اگر برق دچار قطع و وصل شود از طریق پیامک این دزدگیر به شما اطلاع رسانی می کند تا شما در جریان این مسئله قرار بگیرد.
  •     در صورتی که به هر دلیلی رمزی اشتباه ارسال شود، سیم کارت مسدود نمی شود.
  •     برای هر زون مجزا امکان ذخیره سازی دستگاه بیسیم وجود دارد
  •     دارای ده حافظه تلفن
  •     دارای سیستم دینگ دانگ با زون بدون سیم و یا سیم به صورت تاخیری و فوری
  •     امکان فعال و غیر فعال کردن دستگاه از طریق ارسال پیامک
  •     دارای پنج وزن با سیم و بیسیم قابل تفکیک برای دو منطقه به صورت مجزا
  •     نمایش دهی میزان آنتن دهی بر روی نمایشگر دستگاه
  •     کنترل کل سیستم از طریق تلفن همراه و ثابت
  •     دارای چندین پیام متنی مختلف و متفاوت به زبان فارسی
  •     امکان فعال کردن و غیر فعال کردن پنج وسیله برقی
  •     باز کردن درب توسط ریموت و پیامک
  •     امکان اینکه تنها با یک دستگاه دو منطقه مختلف را فعال و یا غیر فعال کرد
  •     امکان تعریف یک زون با سیم و یک زون بی سیم در صورت استفاده از پدال
  •     می توانید سیمکارت را شارژ کرده و میزان شارژ را مورد بررسی قرار دهید
  •     در صورت هرگونه ورود غیر مجاز یا تلاش برای ورود غیر مجاز اطلاع رسانی از طریق پیامک و ارسال تماس صوتی انجام می شود.

 

دزدگیر آنیک

در انتخاب دزدگیر اماکن یکی دیگر از انتخاب های شما دزدگیر آنیک می باشد. شرکتی که به عنوان یکی از تولید کننده های سیستم های حفاظتی در ایران، فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده و در تولید و نصب سیستم های حفاظتی یکی از برندهای بسیار مطرح و محبوب محسوب می شود. این شرکت موفق شد بیش از ده مدل سیستم حفاظتی تولید و در کشور ارائه دهد که محصولات این شرکت دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  •     این سیستم ها قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور دارند که این کار از طریق ارسال پیامک و یا برقراری تماس صوتی ممکن می شود.
  •     تعداد زون بیسیم این سیستم ها یک عدد می باشد
  •     تعداد زون با سیم این سیستم ها چهار عدد می باشد
  •     بیست کد مختلف بیسیم بر روی هر کانال می تواند وجود داشته باشد
  •     این سیستم ها دارای نرم افزار دو طرفه هستند
  •     این سیستم ها دارای دو خروجی قابل کنترل و همچنین تماس صوتی هستند
  •     در صورتی که برق شهر قطع شود این دزدگیر اماکن می تواند به شما هشدار دهد
  •     در صورتی که تلفن خط ثابت قطع شود این امکان وجود دارد که به شما هشدار داده شود
  •     دزدگیر امکان این قابلیت را دارد که 30 حافظه شماره تلفن را در خود نگهداری کند
  •     نمایشگر ال سی دی دارد که بر روی آن پیغام ها به زبان فارسی منتشر شده و نمایش داده می شوند
  •     تعداد سیصد و پانزده فرکانس کاری بر روی این دزدگیر اماکن وجود دارد
  •     دزدگیر اماکن ما حدود ده ریموت برای کنترل دارد
  •     این دزدگیر اماکن می تواند پیامک فارسی برای شما ارسال کند
  •     امکان برقراری تماس از طریق سیم کارت و یا تلفن ثابت وجود دارد
  •     این دزدگیرها می توانند به کی پد متصل شوند
  •     می توانید هر زون را به صورت مجزا به زبان های فارسی و یا انگلیسی نامگذاری کنید
  •     می توانید ورود و خروج های محرمانه را به صورت کاملا شخصی گزارش گیری کنید

 

انتخاب دزدگیر اماکن

استفاده از دزدگیر اماکن سایلکس

تا به اینجا متوجه شدید که اگر اطلاعات خوبی در مورد دزدگیرهای اماکن در اختیار داشته باشید دیگر انتخاب دزدگیر اماکن برای شما کار سختی نخواهد بود. ما در انتهای مطلب راهنمای انتخاب دزدگیر اماکن به معرفی دزدگیر سایلکس می رسیم که یکی دیگر از برندهای مطرح دزدگیر می باشد. این دزدگیر دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشد که از جمله این ویژگی ها می شود به موارد ذیل اشاره کرد:

  •     امکان ارسال 9 گزارش مختلف برای مدیران
  •     امکان ارسال هشدار قطع برق و یا کم شدن میزان شارژ
  •     از طریق تلفن ثابت و یا سیم کارت می تواند به شما اعلام خطر کند
  •     این امکان وجود دارد که آلارم را بی صدا و یا تک آژیر کند
  •     از طریق گوشی های اپل و یا اندروید می توانید سیستم دزدگیر امکان را از راه دور به خوبی کنترل کنید
  •     تنظیمات تاریخ و ساعت بر اساس منطقه زمانی
  •     برای هر یک از کاربران دارای ریموت می شود سطوح دسترسی مختلفی را تعیین کرد
  •     یک تا چهار پیام مختلف قابل ضبط برای این دزدگیر اماکن وجود دارد
  •     می تواند 99 واقعه آخر را به طور کامل با جزئیات ثبت و ضبط کند
  •     دارای پنج زون با قابلیت هشت حالته می باشد.

 

سخن پایانی

حالا می توانید در این مورد تصمیم بگیرید که کدام دزدگیر اماکن بهتر است، با توجه به اطلاعاتی که ما در راهنمای انتخاب دزدگیر اماکن در اختیار شما قرار دادیم می توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و برای نصب آن در محل مورد نظر خود اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *