حضور و غیاب

خرید دستگاه حضور و غیاب

خرید دستگاه حضور و غیاب

خرید دستگاه حضور و غیاب

دستگاه‎‌های حضور و غیاب جزو لوازمی هستند که برای هر محل کاری مورد نیاز بوده و می‌توانند امکانات و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار مردم قرار دهند. این نوع دستگاه می‌تواند ورود و خروج پرسنل به محل کار را کنترل کرده و به آن‌ها نظم دهد. به این صورت افراد هیچ غیبتی نخواهند داشت و موظف می‌شوند که روزانه در ساعات تعیین شده در محل کار حضور داشته و نسبت به انجام کارهایشان اقدام کنند.

دستگاه‌های حضور و غیاب تنوع بسیاری دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به نوعی روند شناسایی و تشخیص پرسنل را انجام دهند. خرید دستگاه حضور و غیاب می‌تواند به مدیران هر کسب و کاری این امکان را بدهد که بدون هیچ نگرانی و دردسری به سازمان خود نظم داده و ورود و خروج افراد را چک کنند.

در ادامه به مطالب بیشتری در مورد خرید دستگاه حضور و غیاب می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

خرید دستگاه حضور و غیاب

انواع دستگاه های حضور و غیاب

خرید دستگاه حضور و غیاب

دستگاه‌های حضور و غیاب دارای نوع‌های مختلفی هستند که می‌توانند امکانات خوبی را در اختیار شما بگذارند. خرید دستگاه حضور و غیاب به شما کمک می‌کند که به سازمان خود نظم داده و از این طریق بتوانید ورود و خروج پرسنل خود را بررسی کنید.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب می‌تواند اطلاعات مفیدی راجع به دستگاه‌های حضور و غیاب در اختیار شما قرار دهد و با استفاده از راهنمای خرید انواع دستگاه‌های حضور و غیاب بتوانید بهترین خرید را تجربه کرده و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید. از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این دستگاه از طریق شناسایی چهره کارمندان کار کرده و حضور و غیاب آن‌ها را ثبت می‌کند.

  • دستگاه حضور و غیاب کارتی

در استفاده از این روش ، کارتی در اختیار هر پرسنل قرار می‌گیرد که مجهز به کد اختصاصی است و انجام این روش با اسکن و شناسایی کد صورت می‌گیرد.

  • دستگاه حضور و غیاب رمزی

در این دستگاه نیز براساس کد کارمندی، رمزی به هر کارمند تعلق خواهد گرفت که افراد در هر ورود و خروج خود موظف به اسکن رمز خود به وسیله دستگاه هستند.

  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

این مدل دستگاه نیز با اسکن و تشخیص اثر انگشت هر کارمند به آن‌ها اجازه ورود و خروج می‌دهد.

راهنمای خرید انواع دستگاه‌های حضور و غیاب این امکان را به شما می‌دهد که یکی از بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب را خریداری کرده و از خرید دستگاه حضور و غیاب رضایت داشته باشید. در واقع باید بدانید برخورداری از راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از موارد حائز اهمیتی است که وجود آن الزامی می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب دارای مزایایی است که از مزایای آن می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برخورداری سازمان از امکان چند شیفته بودن
  • مدیریت و کنترل بهتر هر کدام از شیفت‌ها
  • دسترسی آسان مدیر به اطلاعات دستگاه در هر مکان و زمان
  • اجرا شدن تمامی قوانین و مقررات محیط کاری
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • کنترل و مدیریت ورود و خروج کارکنان
  • جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و خطایی

باید بدانید که خرید دستگاه حضور و غیاب برای هر نوع محل کاری الزامی بوده و باید انجام شود. به این صورت خواهید توانست ورود و خروج، حضور و غیاب  و… پرسنل خود را چک کرده و در صورت بروز هر مشکلی مطرح کنید. در صورت خرید دستگاه حضور و غیاب می‌توانید از تمامی این مزیت‌ها برخوردار شده و همچنین با کمک راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب ، خریدی مطمئن داشته باشید.

 

خرید دستگاه حضور و غیاب

در خرید دستگاه حضور و غیاب باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

باید بدانید که زمان خرید لوازم جزو مواقع مهمی است که باید در آن به موارد بسیاری توجه داشته باشید که بتوانید خریدی مطمئن و بدون مشکلی را تجربه کنید. راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن و خوب داشته باشید. دستگاه حضور و غیاب نیز جزو لوازم حائز اهمیتی است که نیاز به نکاتی دارد. در ادامه به معرفی برخی از این نکات می‌پردازیم :

 

نوع شناسایی و تشخیص افراد

دستگاه‌های حضور و غیاب انواع گوناگونی دارند و به همین دلیل دارای نحوه شناسایی مختلفی نیز هستند. بهتر است در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب توجه کنید که دستگاه مد نظر شما از چه روشی برای شناسایی و تشخیص افراد استفاده می‌کند. دقت داشته باشید که هر دستگاهی دارای نحوه تشخیص مختلفی بوده و می‌توانند به چند روش اعم از تشخیص چهره ، رمزی ، اثر انگشت ، کارتی و… عمل کنند.

 

میزان سرعت

میزان سرعت (CPU) نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم به شمار می‌رود که نقش بسیاری در عملکرد دستگاه دارد. مسئله مهم این است که شما به منظور صرفه جویی در وقت قصد خرید چنین وسیله‌ای را دارید، پس بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از میزان سرعت بیشتری برخوردار باشد. به این صورت خواهد توانست شناسایی و تشخیص کل کارمندان را در عرض چند دقیقه انجام داده و به اتمام رساند. دقت داشته باشید در صورتی که دستگاهی دارای میزان سرعت کمی باشد ، توانایی و مهارت کم‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها خواهد داشت و بسیاری از زمان شما به هدر خواهد رفت.

 

محل قرارگیری

محل قرارگیری دستگاه از جمله نکات دیگری است که باید در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب به آن‌ توجه کنید. این موضوع جزو مسائل حائز اهمیت بوده و می‌تواند در صورتی که در جای مناسبی نبوده باشد ، نحوه عملکرد غلطی را ارائه کند.

 

میزان ظرفیت

میزان ظرفیت دستگاه نیز یکی از نکات مهمی است که باید در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب به آن دقت کنید. باید بدانید که هر دستگاهی دارای دو پارامتر ظرفیت است که یکی از آن به منظور ترددهای عبوری دستگاه، دیگری نیز برای تعداد افرادی است که اطلاعات آن‌ها به ثبت رسیده است.

 

نکته: میزان ظرفیت یک دستگاه حضور و غیاب نقش بسزایی در میزان قیمت آن دارد.

 

میزان قیمت

میزان قیمت هر وسیله‌ای جزو یکی از فاکتور و نکاتی به حساب می‌آید که قابل توجه افراد بسیاری قرار می‌گیرد. باید بدانید عوامل و دلایل بسیاری می‌توانند روی قیمت یک محصول تأثیرگذار بوده و قیمت آن را افزایش یا کاهش دهند.

به همین دلیل توجه داشته باشید که شما موظف هستید دنبال دستگاهی بگردید که متناسب با بودجه شما بوده باشد و جزو بهترین‌ها به حساب بیاید. به این منظور خواهید توانست صاحب دستگاهی با امکانات و قابلیت‌های عالی شوید.

 

قابلیت و امکانات جانبی یا اضافی

در صورتی که بخواهید دستگاه حضور و غیابی خریداری کنید که دارای امکانات و قابلیت‌های اضافی همچون ماژول کارتخوان ، سیستم مدیریت ورود و خروج ، باتری و… باشد ، مطمئن هستید که از آن می‌توانید برای هر مکانی استفاده کنید.

البته نکته مهمی که وجود دارد این است ، در نظر داشته باشید که قابلیت‌های اضافی بدون هزینه نخواهند بود ، بلکه موظف هستید برای برخورداری هر یک از آن‌ها میزان هزینه‌ای پرداخت کنید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

این موضوع نیز مهم بوده و شما باید بتوانید دستگاه خود را از جایی بخرید که محصول با کیفیتی در اختیار شما قرار داده و همچنین خدمات پس از فروش داشته باشد. به این منظور می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید. توجه داشته باشید که اگر محصول شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد ، در صورت بروز هرگونه مشکلی خواهید توانست دستگاه را برگردانده و تعمیر کنید یا حتی دستگاه جدیدی تحویل بگیرید.

 

سخن پایانی

حضور و غیاب در محیط کاری مهم بوده و دولت نیز بر این موضوع تأکید دارد که هر کارمندی باید بتواند در ساعات تعیین شده جهت ورود و خروج در سازمان یا اداراه خود اقدام کند. خرید دستگاه حضور و غیاب جزو یکی از مراحلی است که پس از انجام آن می‌توانید صاحب دستگاهی خوب و مطمئن شوید.

خرید دستگاه حضور و غیاب کار بسیار راحتی بوده که با استفاده از راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب خواهید توانست به بهترین شکل آن را انجام دهید. راهنمای خرید انواع دستگاه‌های حضور و غیاب نیز می‌تواند به شما در خرید دستگاه حضور و غیاب کمک کرده و این قابلیت را بدهد که بهترین دستگاه حضور و غیاب را انتخاب کرده و در سازمان خود به کار بگیرید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به خرید دستگاه حضور و غیاب در اختیارتان گذاشته باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *