دزدگیر

چشمی دزدگیر وزنی

چشمی دزدگیر وزنی

چشمی دزدگیر وزنی

دزدگیر یکی از لوازم پرمصرفی است که امروزه مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد. این وسیله بسیار کاربردی بوده و به راحتی می‌تواند سبب ایجاد امنیت شود. با نصب چشمی روی دزدگیر خود دیگر نیازی به نگرانی و استرس نخواهید داشت و خیالتان از بابت اموال‌تان راحت خواهد بود. چشمی وزنی دزدگیر چیست؟ یکی از سوالات متداول مردم بوده و می‌توان گفت که چشمی دزدگیر وزنی یکی از انواع چشمی‌های دزدگیر اماکن بوده و دارای ویژگی و مزیت‌های بسیاری است.

این نوع چشمی با بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری و تکنولوژی طراحی و ساخته شده و از ورود غیرمجاز افراد به مکان پیشگیری خواهد کرد. چشمی دزدگیر وزنی از جمله چشمی‌هایی است که دارای قابلیت تشخیص براساس حجم و وزن اجسام را دارا می‌باشد.

در ادامه به مطالعه و بررسی مطالب بیشتری راجع به چشمی دزدگیر وزنی می‌پردازیم؛ پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

 

چشمی وزنی دزدگیر چیست؟

چشمی دزدگیر وزنی

دزدگیرها یکی از لوازمات پرکاربردی هستند که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زمان‌های قدیم استفاده از دوربین برای جلوگیری از بروز دزدی کافی بود، ولی امروزه با پیشرفت روزافزون جامعه و دزدی‌ها دیگر استفاده تنها از دوربین تأثیری در کاهش سرقت نخواهد داشت. در این حالت شما باید بتوانید از لوازم و تجهیزات دیگری نیز در کنار دوربین استفاده کنید تا با استفاده از این روش بتوانید از اموال خود مراقبت کنید. لازم به ذکر است که با استفاده از این روش، دیگر نگرانی در مورد سرقت اموال خود نداشته و در واقع به صورت 100 درصدی از بروز آن پیشگیری خواهید کرد.

چشمی وزنی دزدگیر چیست جزو پرسش‌های رایجی است که بسیاری از افراد از آن ناآگاه هستند. در پاسخ به اینکه چشمی وزنی دزدگیر چیست می‌توان گفت چشمی دزدگیر وزنی از جمله انواع چشمی‌ها بوده که روی وزن اجسام حساس است. هر یک از آن‌ها روی میزان وزنی حساس هستند و همین موضوع توانسته تا چشمی دزدگیر وزنی را از سایر چشمی‌ها متمایز کند. این چشمی با استفاده از وزن و حجم اجسام می‌تواند تشخیص دهد که این میزان وزن برای انسان یا حیوان است.

چشمی دزدگیر وزنی با برخورداری از دو سنسور بنام حساس به مادون قرمز و حساس به حرکت توانسته تا جزو یکی از بهترین چشمی‌ها به حساب بیاید. این چشمی با نصب روی دوربین می‌تواند از بروز هرگونه سرقت و دزدی پیشگیری کرده و درصورت مشاهده سارق یا ایجاد صدایی، از خود صدا تولید کرده و از این طریق شما را از وقوع اتفاق آگاه کند. چشمی‌های موجود در بازار تا به حال توانسته‌اند تا میزان وزن 15 الی 45 کیلوگرم را پشتیبانی کنند، ولی امکان قبول وزنی بیش از این مقدار را ندارند.

با بیان این موارد توانستیم تا پاسخ درستی برای چشمی وزنی دزدگیر چیست بیان کنیم. در واقع باید بدانید که چشمی دزدگیر وزنی نقش و تأثیر بسزایی در کاهش میزان سرقت دارد و شما با استفاده از آن می‌توانید از اموال و دارایی‌های خود محافظت کنید.

 

چشمی دزدگیر وزنی

چشمی دزدگیر وزنی دارای چه نوع هایی است؟

چشمی وزنی دزدگیر چیست و چه انواعی دارد جزو موضوعات مهمی بوده که توانسته در زمان کمی نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. چشمی دزدگیر وزنی دارای انواع و اقسام گوناگونی بوده که هر یک از آن‌ها در مواقع خاصی کاربرد دارند.

انواع این چشمی‌ها دارای مزیت و ویژگی‌های بخصوصی هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید از هر مزیت آن‌ها برخوردار شوید. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این چشمی دزدگیر وزنی می‌پردازیم.

چشمی وزنی مناسب فضای باز

این مدل چشمی مناسب استفاده در محیط‌های باز بوده و استفاده از آن در مکان‌های بسته کاری غلط است. چرا که چشمی‌های مورد استفاده در محیط بسته و محیط باز با یکدیگر متفاوت بوده و هیچ یک از این‌ها نمی‌توانند به جای یکدیگر استفاده شوند. بهتر است این چشمی در فضاهایی با میزان رفت‌وآمد بسیار نصب نشود، چرا که در این صورت دچار خطاهایی خواهد شد.

چشمی وزنی با سیم

این چشمی نیز با استفاده از سیم کشی قادر به شروع کار شده و می‌تواند عملکرد خود را به خوبی نشان دهد. چشمی وزنی با سیم دارای مزیت‌های بسیاری نسبت به چشمی بی سیم بوده و همین مزیت سبب شده تا این نوع چشمی وزنی طرف‌دار بیشتری داشته باشد.

همچنین چشمی وزنی با سیم، از قیمت کمتری برخوردار بوده و می‌توانید آن را با میزان هزینه کم‌تری نسبت به سایر چشمی‌ها خریداری کنید. افراد برای اینکه بتوانند اتصال چشمی با سیم را انجام دهند، از کابل دو زوج استفاده می‌کنند که جنس آن‌ها از مس یا آلومینیوم تشکیل و ساخته شده است.

چشمی وزنی بی سیم

این چشمی به صورت بی سیم ارائه شده و می‌تواند عملکرد خود را بدون هیچ گونه سیم کشی انجام دهد. انتقال اطلاعات در چشمی وزنی بی سیم از طریق امواج رادیویی انجام می‌گیرد و نیاز به هیچ گونه سیم یا ارتباط خاصی ندارد. چشمی بی سیم دارای میزان وزن بیشتری نسبت به نوع با سیم بوده و همین موضوع سبب شده تا امکان نصب آن در هر مکانی وجود داشته باشد.

چشمی وزنی مناسب درون منزل

این نوع چشمی وزنی معمولا در داخل منزل مورد استفاده قرار گرفته و برای افرادی که دارای حیوان خانگی هستند مناسب است. توجه داشته باشید که درصورت استفاده از این نوع چشمی، باید دقت کنید که وزن حیوان خانگی شما متناسب با چشمی باشد، ولی اگر میزان وزن آن بیش از میزان حساسیت چشمی بوده باشد بهتر است از چشمی دیگری استفاده کنید.

هر فردی با استفاده از چشمی وزنی مناسب درون منزل می‌تواند بدون هیچ گونه نگرانی حیوان خانگی خود را در منزل تنها گذاشته و بیرون از منزل به انجام امور خود بپردازد. در این حالت حیوان آزاد خواهد بود و می‌تواند آزادانه در محیط خانه بگردد. توجه داشته باشید که این نوع چشمی باید در میزان ارتفاع 1 الی 2 متری از زمین نصب شود تا از دسترس مردم و حیوانات خانگی به دور باشد.

 

چشمی دزدگیر وزنی

کاربرد چشمی دزدگیر وزنی برای نگهداری از حیوانات خانگی

حیوانات خانگی جزو خانواده افراد محسوب شده و نیاز است که بتوانید از آن‌ها به شکل درستی نگهداری کنید. به همین منظور استفاده از چشمی دزدگیر وزنی بهترین انتخاب برای نگهداری از اموال و حیوانات بوده و افراد می‌توانند با خریداری و نصب آن در منزل خود، با خیالی راحت حیوان خانگی را در منزل تنها گذاشته و به بیرون بروند. در این صورت حیوان خانگی در منزل به صورت آزادانه می‌چرخد و شما از طریق چشمی می‌توانید او و منزل را تحت نظر بگیرید.

با نصب چشمی دزدگیر وزنی در منزل خود و تنها گذاشتن حیوانات خانگی، می‌توانید احتمال سرقت را کاهش داده و آن را به 0% برسانید. البته باید بدانید که برخی از چشمی‌های موجود در بازار مناسب نبوده و در هنگام حرکت حیوان از خود صدا تولید خواهند کرد که این موضوع سبب آزار و اذیت شما خواهد شد. بهتر است در هنگام خریداری چشمی، محصول درستی را بخرید تا بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.

چشمی وزنی بهترین حالت چشمی برای افرادی است که دارای حیوان خانگی هستند و در این حالت زمانی که حیوان خانگی در منزل شروع به حرکت کند، چشمی صدا نخواهد داد. به این علت چشمی دزدگیر وزنی جزو یکی از بهترین نوع چشمی‌ها شده و توانسته تا در زمان کمی به مشهوریت بسیاری برسد.

 

نحوه کار چشمی وزنی

در اینکه چشمی وزنی دزدگیر چیست و چگونه کار می‌کند، بسیاری از افراد دچار اشتباه شده و به صورت کاملی از آن مطلع نیستند. این نوع چشمی براساس وزن کار می‌کند و هر نوع آن امکان تحمل یک مقدار وزن را دارا هستند و بیشتر از آن نمی‌توانند وزنی را تحمل کنند. افرادی که در منزل خود حیوان خانگی نگهداری می‌کنند در هنگام خرید چشمی، آن را براساس وزن حیوان خود تنظیم خواهند کرد. در این شرایط اگر حیوان خانگی حرکتی کرده باشد، دیگر چشمی صدایی تولید نخواهد کرد. بلکه زمانی این اتفاق خواهد افتاد که وزنی بیش از وزن تعیین شده به منزل شما ورود کند که در این مواقع دزدگیر شروع به تولید صدا خواهد کرد و از این طریق شما می‌توانید از بروز سرقت در منزل خود آگاهی پیدا کنید.

نکته: توجه داشته باشید که اگر چشمی نشان دهنده وزنی کم‌تر از وزن تعیین شده باشد، دزدگیر صدایی نخواهد داد و تنها زمانی قادر به صدا درآوردن است که وزن بیشتری را تشخیص دهد. در این حالت چشمی در زمان راه اندازی برنامه ریزی خواهد شد و تنها وزن مشخص شده را خواهد شناخت. در صورتی که با وزنی بیشتر از وزن تعیین شده مواجه شود، صدای دزدگیر به گوش خواهد رسید.

 

چشمی دزدگیر وزنی

مکان مناسب برای نصب چشمی دزدگیر وزنی کجاست؟

مکان‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها به منظور نصب چشمی دزدگیر خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که برخی از این جاها مناسب و برخی نامناسب نصب هستند که شما باید بتوانید مکانی مناسب را برای نصب آن پیدا کنید. در این صورت چشمی دزدگیر وزنی دارای عملکرد بهتری خواهد بود و می‌تواند نسبت به سایر چشمی‌ها متمایز شود.

پیدا کردن مکانی مناسب برای نصب چشمی وزنی زمانی رخ خواهد داد که شما از یکسری علم و دانش برخوردار باشید و بتوانید با تکیه بر آن، مکانی مناسب و بهتر را پیدا کنید. در ادامه به معرفی برخی از جاهای مناسب برای نصب چشمی وزنی می‌پردازیم.

گوشه اتاق

این مورد یکی از مکان‌های مناسب برای نصب چشمی بوده که می‌توانید با نصب چشمی در این محیط، تمامی مکان را تحت نظر گرفته و کنترل کنید. افراد کم‌تری به گوشه و کنج اتاق‌ها توجه می‌کنند و به همین سبب است که چشمی‌های بکار رفته در هر منزلی کمتر دیده می‌شوند.

سقف منزل

سقف منزل نیز از جمله جاهایی است که می‌توانید از آن برای نصب چشمی خود استفاده کنید. با نصب چشمی روی سقف به راحتی به همه جا دید داشته و به خوبی می‌توانید از بروز هرگونه سرقت و دزدی پیشگیری کنید.

پاسیو

بسیاری از منازل دارای محیطی بنام پاسیو هستند که در واقع مکانی دور از دسترس افراد است. در این صورت شما می‌توانید با نصب چشمی در پاسیو، مردم را حیرت‌زده کرده و با این کار میزان دزدی را کمتر کنید.

این سه مورد برای نصب چشمی وزنی مناسب هستند و هر فردی می‌تواند به منظور محافظت از اموال خود، از این وسیله استفاده کند. این مکان‌ها جایی بزرگ و گسترده بوده و می‌توانید به راحتی و بدون دسترس هیچ کسی، چشمی را در محل مد نظر خود نصب کنید.

 

چشمی دزدگیر وزنی در چه مکان هایی نباید نصب شود؟

چشمی وزنی وسیله‌ای حساس بوده که باید در نگهداری و مراقبت از آن، فرد زرنگی باشید. برخی از مکان‌ها به دلایلی مناسب نصب چشمی دزدگیر نیستند و نباید این نوع چشمی در آن‌ها نصب شود. چرا که درصورت نصب دچار مشکل شده و می‌توانند دردسرساز شوند. مکان‌های نامناسب برای نصب چشمی دزدگیر وزنی عبارتند از:

  • نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد.
  • سعی کنید این وسیله به هیچ وجه در دسترس مردم و حیوانات خانگی قرار نگرفته و نصب نشود.
  • در مکان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد نصب نشود.
  • از نصب آن در جایی با ارتفاع بیش از 2 متر جلوگیری شود.
  • در جایی نصب نشود که همیشه تغییرات دمایی دارد.
  • و…

سعی کنید چشمی وزنی دزدگیر را به هیچ عنوان در این نوع مکان‌ها نصب نکنید که بعدا مشکلات و دردسرهایی برایتان به وجود نیاید.

 

سخن پایانی

چشمی دزدگیر یکی از تجهیزات مورد استفاده پرکاربردی است که می‌تواند در کنار دزدگیر، عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این چشمی دارای تأثیرات بسیاری روی زندگی مردم بوده و می‌تواند میزان دزدی و سرقت را تا حد قابل توجهی کاهش داده و از بین ببرد.

این چشمی‌ بسیار مفید و مناسب بوده و نوع‌های گوناگونی از آن در بازار آماده خریداری است. چشمی وزنی دزدگیر چیست؟ جزو سوالات پرتکراری بوده که به آن در این مقاله پاسخ داده شد و شما توانستید با اطلاعاتی از این قبیل آشنا شوید. چشمی دزدگیر وزنی یکی از قابلیت‌هایی است که شما می‌توانید با افزودن آن به دزدگیر خود، محیط را از هر جایی کنترل کرده و از نزدیک شدن سارقی به اموال خود پیشگیری کنید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد چشمی دزدگیر وزنی را در اختیارتان گذاشته باشیم.

                                      

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *