دوربین مداربسته

انواع دوربین دید در شب

انواع دوربین دید در شب

انواع دوربین دید در شب

قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته  یکی از موارد مهمی است که باید به آن پرداخته شود؛ به دلیل اینکه ثبت و ضبط تصاویر در تاریکی هوای شب توسط دوربین‌های مدار بسته یک مساله مهم و اساسی است. از این رو ما در این مقاله به معرفی و قابلیت انواع دوربین دید در شب خواهیم پرداخت.

انواع دوربین دید در شب طوری طراحی و تولید شده‌اند که بتوانند با ایجاد شرایطی، بهترین تصویر ممکن در شب را با کیفیت بسیار خوب فراهم کنند؛ بنابراین باید تکنولوژی پیشرفته‌ای در ساخت دوربین‌های دید در شب به کار رفته باشد که امکان تصویر برداری در شب را به راحتی برای شما فراهم کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های انواع دوربین دید در شب 

انواع دوربین دید در شب

دوربین‌های مدار بسته با قابلیت و امکان دید در شب باید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی باشند که ما در این قسمت به بیان این امکان در این دوربین‌ها خواهیم پرداخت.

 

انواع دوربین دید در شب

نام تجاری دوربین مدار بسته

اگر شما بهترین نمونه و برند دوربین‌های مدار بسته در بازار را تهیه کنید، می‌توانید از قابلیت‌های مهم این دوربین‌ها از جمله دید در شب برخودار شوید؛ به همین دلیل این موضوع بسیار اهمیت دارد که بهترین دوربین‌های مدار بسته با مدل و مارک معتبر در بازار را خریداری کنید.

کیفیت خوب دوربین مدار بسته

کیفیت دوربین مدار بسته شامل وضوح تصویر در این دوربین‌ها است؛ به این منظور هر اندازه که مگاپیکسل دوربین شما بالاتر باشد از رزولوشن و کیفیت تصویر بهتری نیز بهره‌ مند خواهید شد.

نوع لنز دوربین مدار بسته

نوع لنز دوربین مدار بسته‌ای که خریداری می‌کنید، در کیفیت تصاویر خصوصا در دید شب بسیار تاثیرگذار است. دوربین‌های مدار بسته دارای دو نوع لنز ثابت و متحرک هستند؛ دوربین‌های دارای قابلیت لنز متحرک به شما این امکان را خواهند داد که شرایط تغییر لنز از راه دور را برای بهتری دیدن تصاویر داشته باشید.

لازم است این مطلب توضیح داده شود که اغلب دوربین‌های مدار بسته دارای امکان تصویر برداری در شب هستند اما هنگام خرید این دوربین‌ها حتما با خرید از نمایندگی‌های معتبر این درخواست را از فروشنده یا کارشناسان فروش برای معرفی بهترین دوربین‌های مدار بسته در شب را داشته باشید.

انواع دوربین دید در شب

در این بخش به انواع دوربین‌های دید در شب خواهیم پرداخت:

دوربین مدار بسته IR دید در شب

این دوربین مدار بسته با استفاده از LEDهای تعبیه شده در آن و با کمک امواج مادون قرمزشان قادر به مشاهده تصاویر در تاریکی شب است؛ البته در این دوربین‌ها تابش امواج مادون قرمز قدرت شناسایی رنگ را در آن‌ها کاهش داده و به همین دلیل تصاویر را به صورت سیاه و سفید ثبت می‌کنند.

دوربین مدار بسته EXIR دید در شب

این تکنولوژی به کار رفته در این دوربین‌ها باعث شده فرایند تصویر برداری در این دوربین‌ها خیلی بهتر از دوربین‌های دارای امواج مادون قرمز عمل کنند. کیفیت تصویری را که این نوع دوربین در شب به شما ارائه می‌دهند بسیار با کیفیت‌تر و و شفاف‌تر است.

دوربین مدار بسته STALIGHT دید در شب

به کارگیری فناوری STALIGHT در این نوع از انواع دوربین دید در شب باعث شده است که این دوربین‌ها در تاریکی شب بتوانند تصویر مناسب و خوبی به شما ارائه دهند و همچنین تصاویر ضبط و ارائه شده را به صورت رنگی ایجاد می‌کنند. این نوع دوربین با توجه به نور موجود در فضای تاریک محیط می‌توانند بین تصاویر سیاه و سفید و رنگی تفاوت قائل شود.

دوربین مدار بسته ColorVu دید در شب

این دوربین دارای قابلیت دید در شب، از برند هایک ویژن است که به طور کامل تصویر برداری رنگی در شب را به راحتی برای شما تشکیل خواهد داد. این نوع دوربین می‌تواند همان وضوح و کیفیت تصویری را که در نور روز دوربین‌ها به شما عرضه می‌کنند، در نور شب برای شما ایجاد کنند.

این قابلیت مهم در دوربین مدار بسته ColorVu دید در شب، از طریق سه امکان پیشرفته سخت افزار پیشرفته، با کیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع پردازش تصاویر، ایجاد می‌شود.

انواع دوربین دید در شب

علت کار نکردن دید در شب دوربین مدار بسته

انواع دوربین دید در شب که بتوانند بهترین تصویر در شب را به شما ارائه کنند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. علت کار نکردن دید در شب دوربین مدار بسته به دلیل بردهای متفرقه و نامعتبر موجود در بازار هستند که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های دید در شب نیستند و از میدان برد خوبی در نور شب برخوردار نیستند.

مشکل علت کار نکردن دید در شب دوربین مدار بسته، به این سبب است که شما هنگام خرید دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب دقت لازم را انجام نداده‌اید و در این صورت تصاویر خروجی خوبی هم نخواهید داشت. البته لازم به ذکر است که در شرایطی که محیط برای تصویر برداری بهتر این دوربین‌ها در شب امکان پذیر است، باید چند منبع نور با فاصله مناسب در اطراف دوربین‌ها تعبیه کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین برندهای انواع دوربین دید در شب بپردازیم تا در این صورت با توجه به کیفیت تصاویری که در شب مد نظر شما است، بتوانید بهترین نوع دوربین در شب را خریداری کنید.

اغلب دوربین‌های مدار بسته نمی‌توانند به راحتی تصاویر خوب و درستی در تاریکی محیط شب به شما ارائه دهند. همانطور که گفتیم هنگام خرید این دوربین‌ها باید روی قابلیت تصویر برداری دوربین در شب تاکید کنید. انواع دوربین دید در شب که بتوانند تصاویری باکیفت و وضوح بالا به شما ارائه دهند باید برخوردار از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند تا بتواند تصاویری مطلوب در نور کم شب به شما ارائه دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *