حضور و غیاب

حضور و غیاب با گوشی

حضور و غیاب با گوشی

حضور و غیاب با گوشی

حضور و غیاب با گوشی نیز یکی از روش‌های انجام حضور و غیاب پرسنل است. این نوع حضور و غیاب با موبایل انجام خواهد شد و هیچ گونه سختی و دشواری ندارد. برای انجام این کار باید دارای یک تلفن همراه هوشمند باشید تا بتوانید با نصب اپلیکیشن مربوط به حضور و غیاب خود را با موبایلتان انجام دهید. به این صورت می‌توانید حضور و غیاب با گوشی را به راحتی انجام داده و اطلاعات خود را وارد کنید.

نرم افزار حضور و غیاب با گوشی موبایل راهی به منظور ثبت ورود و خروج پرسنل از محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این وسیله می‌توانید حضور و غیاب خود را در برنامه مورد نظر ثبت و ذخیره کرده و در انتهای ماه حقوق خود را بر این اساس دریافت کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری درمورد حضور و غیاب با گوشی می‌پردازیم ؛ پس با ما همراه باشید.

حضور و غیاب با گوشی

حضور و غیاب با گوشی به چه شکلی عمل می کند؟

حضور و غیاب با گوشی

این نوع حضور و غیاب نیز یکی دیگر از انواع نوع‌های حضور و غیاب بوده که مخاطب و طرف‌داران بسیاری دارد. انجام حضور و غیاب با گوشی کار سخت و دشواری نبوده ، بلکه کار بسیار راحتی است. برای انجام این کار کافی است که نرم افزار حضور و غیاب را روی تلفن همراه خود نصب کرده و سپس با وارد کردن محدوده و اطلاعاتی از این قبیل قادر به استفاده از آن برای انجام حضور و غیاب خود در محل کارتان استفاده کنید. دقت داشته باشید که این نرم افزار نیازی به ساعت ورود و خروج شما از محل کارتان را ندارد و بدون ساعت کار می‌کند.

این برنامه یک سامانه حضور و غیاب با گوشی بوده که هیچ گونه نیازی به انجام کار خاصی ندارد. در ابتدا برای فعال کردن این نوع حضور و غیاب کارکنان ، یک اپلیکیشن یا نرم افزار حضور و غیاب توسط محل کارشان روی تلفن همراه کارکنان نصب می‌شود که پس از پر کردن یکسری اطلاعات می‌توانید از این پس برای حضور و غیاب خود از آن استفاده کنید. پس از نصب این نرم افزار باید ابتدا و انتهای محدوده ورود و خروج را برای خود مشخص کنید. با مشخص کردن این دو دیگر نیازی به ساعت زنی ورود و خروج نیست.

در واقع باید بدانید که محدوده همان درب ورود و خروج محل کار بوده که قبلا جایی برای قرار گرفتن به منظور دستگاه ساعت زنی بود. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب با گوشی دیگر نیازی به هیچ گونه ساعت ورود و خروجی نیست و در زمان ورود و خروج از محدوده تعیین شده، نرم افزار تردد شما را در سیستم ثبت خواهد کرد.

 

معرفی چندین نرم افزار حضور و غیاب با گوشی موبایل

نرم افزارهای بسیاری به منظور ثبت حضور و غیاب با موبایل وجود دارد که به شما کمک می‌کند حضور و غیاب خود را با استفاده از تلفن همراهتان ثبت کنید. حضور و غیاب با موبایل یکی از راحت‌ترین روش‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن حضور و غیاب خود در محل کار را ثبت کرد. در ادامه به برخی از نرم افزارهای حضور و غیاب با گوشی موبایل می‌پردازیم.

 

نرم افزار حضور و غیاب تایمزی

حضور و غیاب کارمندان هر محل کاری با استفاده از این نرم افزار از طریق لوکیشن و بلوتوث قابل انجام است که شما می‌توانید از هر کدام از این دو روش استفاده کنید. حضور و غیاب از طریق لوکیشن به چیزی نیاز ندارد و به همین شکل قابل استفاده است ولی در صورتی که بخواهید از روش بلوتوثی استفاده کنید، باید دستگاه بلوتوثی تایمزی را خریداری کنید. این نرم افزار در ابتدا به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و سپس در صورت رضایت می‌توانید نسخه دموی آن را خریداری کنید.

 

نرم افزار حضور و غیاب نانو واچ

این نرم افزار علاوه بر اینکه می‌تواند روی تلفن همراه شما نصب شود ، این قابلیت را دارد که از طریق پنل تحت وب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. نانو واچ می‌تواند به دستگاه ساعت زنی نیز متصل شده و اطلاعات ورود و خروج شما را به صورت دقیق ثبت کند. ثبت حضور و غیاب شما در استفاده از این نرم افزار از طریق لوکیشن شما قابل انجام خواهد بود.

 

نرم افزار حضور و غیاب با استفاده از گوشی اندروید اتنسی

این نوع نرم افزار می‌تواند علاوه بر اینکه حضور و غیاب شما را ثبت کند، به دستگاه‌های ساعت زنی نیز متصل شود. این روش امکان انجام از طریق بلوتوث را نیز دارد که درصورت مایل بودن به استفاده از آن باید بتوانید بلوتوث اتنسی را تهیه و خریداری کنید.

 

نرم افزار حضور و غیاب با گوشی فینتو

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای آنلاینی است که در آن هیچ نیازی به تعیین ساعت ورود و خروج از محل کار را ندارید و می‌توانید بدون مشخص کردن ساعت از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن محدوده‌ای برایتان تعیین می‌کند که شما موظف هستید تا در زمان ورود و خروج به آنجا رفته و در آن مکان حضور و غیابتان را با تلفن و از طریق نرم افزار انجام دهید.

 

نرم افزار حضور و غیاب با گوشی موبایل اندروید کار ساعت

این نرم افزار یکی از بهترین سامانه‌های حضور و غیاب با موبایل است که امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کار ساعت علاوه بر اینکه می‌تواند حضور و غیاب شما را با استفاده از تلفن همراهتان ثبت کند، این توانایی را نیز دارد که به دستگاه ساعت زنی متصل شود.

 

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دینگ

در استفاده از این نرم افزار نیازی به انجام کار بخصوصی نیست و باید بدانید که برای ورود و خروج شما توسط محل کارتان یک دستگاه تعلق می‌گیرد که بدون دسترسی به اینترنت کار می‌کند. این دستگاه در محل ورود و خروج کارمندان قرار می‌گیرد و در زمان ورود و خروج آن‌ها حضور و غیابشان را ثبت خواهد شد.

به این وسیله با استفاده از هر یک از نرم افزارهای بیان شده خواهید توانست حضور و غیاب با گوشی را انجام داده و از این طریق جزو یکی از کارمندان خوب محیط کارتان به حساب بیایید.

 

حضور و غیاب با گوشی

سیستم حضور و غیاب با موبایل چه مزیت و ویژگی هایی در بر دارد؟

این نوع سیستم‌ها جزو بهترین و معتبرترین سیستم‌ها به شمار می‌آیند و می‌توانند هر فردی را با عملکرد خود تحت تأثیر قرار دهند. باید بدانید که حضور و غیاب با موبایل جزو یکی از روش‌های پرطرف‌دار بوده و بسیاری از مدیران در سازمان و ادارات خود از آن استفاده می‌کنند. به همین منظور پرسنل می‌توانند با نصب این نوع نرم افزارها حضور و غیاب با استفاده از موبایل خود را فعال کرده و از آن پس حضور و غیاب خود را از طریق تلفن همراهشان انجام دهند.

سیستم حضور و غیاب با استفاده از تلفن همراه دارای یک سری مزیت و ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. در ادامه به معرفی مزیت و ویژگی‌های سیستم حضور و غیاب با استفاده از گوشی می‌پردازیم :

  • لوکیشن و مکان پرسنل جزو یکی از دقیق‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود که امکان تقلب و دستکاری آن وجود ندارد.
  • در سیستم یا همان نرم افزاهای حضور و غیاب می‌توان بیش از حد محدوده به منظور ورود و خروج خود از محل کار تعریف و تعیین کرد.
  • در صورت استفاده از نرم افزار حضور و غیاب با کمک گرفتن از گوشی، دیگر نیازی به دستگاه حضور و غیاب در ادارات و سازمان‌ها نیست.
  • در صورت نیاز ، امکان ردیابی با استفاده از لوکیشن کارمندان از طریق تلفن هوشمند وجود دارد.

 

سخن پایانی

حضور و غیاب جزو امور مهمی به حساب می‌آید که امروزه در هر اداره و سازمانی مورد توجه مدیران قرار می‌گیرد. باید بدانید که حضور و غیاب نقش بسیاری در حضور به موقع افراد در محل کار دارد و می‌تواند افراد را به منظور کسر از حقوق ترسانده و به همین سبب آن‌ها همیشه و در همه مواقع در زمان تعیین شده در محل کار خود حضور داشته باشند.

حضور و غیاب با گوشی از جمله روش‌های مورد استفاده جهت اطلاع از میزان حضور و غیاب افراد در محل کار است که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روش بسیار موثر بوده و می‌تواند افراد بسیاری را تحت تأثیر قرار دهد.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به حضور و غیاب با گوشی در اختیارتان گذاشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *