دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی برخوردار از قابلیت تصویر برداری پانورامای فول اچ دی و با زاویه 360 درجه است. این دوربین همچنین قادر به ضبط کردن صدا با کیفیت بالا و امکان ضبط مکالمه دو جانبه اینترنتی است.

دوربین مدار بسته لامپی که به دوربین‌های چشم ماهی هم معروف هستند به تنهایی می‌توانند یک محوطه تقریبا بزرگ را به صورت کامل با وضوح خوب پوشش تصویری دهند. این دوربین هوشمند با لنز واید و عریض خود از جمله مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دوربین‌هایی است که در حال حاضر در بازار موجود هستند.

دوربین مدار بسته لامپی علاوه بر تصاویر گسترده‌ای که عرضه می‌کنند، برخوردار از تجهیزات پیشرفته، توانایی ارسال تصویر از طریق وای فای و ارسال تصویر اینترنتی P2P بدون برخورداری از ای پی استاتیک، بسیار مناسب برای مسائل نامحسوس نظارتی و امنیتی برای مکان‌های مختلف هستند.

دوربین مدار بسته لامپی چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟

دوربین مدار بسته لامپی

با توجه به نام این دوربین، دوربین مدار بسته لامپی یک مدل دوربین با طراحی مخصوص به خود، همانند لامپ‌های حبابی و لامپ‌های LED هستند. به همین دلیل تشخیص دادن این دوربین‌ها از لامپ‌های نام برده شده کار دشواری است. دوربین‌های لامپی برای عملیات‌های جاسوسی و زیر نظر گرفتن افراد در شرایط خاص بسیار مناسب هستند و قادر به ارائه تصاویر کاملا واید بوده و باعث پوشش تصویری محدوده وسیعی از فضا می‌باشند.

تصویر ارائه شده از این دوربین‌ها یک تصویر کامل است که می‌تواند از طریق زوایه 360 درجه تمامی محیط را تحت نظارت خود داشته باشد. نحوه کارکرد دوربین‌های چشم ماهی طوری است که هیچ احتیاجی به منبع تغذیه یا انرژی خاصی ندارند و قابلیت کارکردن با انرژی برق شهری را دارا هستند. این موضوع یکی دیگر از دلایلی است که تشخیص این دوربین‌ها را سخت و دشوار کرده، زیرا دارای هیچ لوازم جانبی اضافه خاصی در محیط نیستند.

با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار دوربین‌های چشم ماهی، توانسته‌اند نظر بسیاری از خریداران خاص و ویژه را جلب خود کنند. خصوصا استفاده از این لامپ‌ها در بخش‌های نظارتی باعث شده است که یک امنیت نامحسوس و پنهان ایجاد شود، بدون اینکه هیچ شخصی متوجه وجود این دوربین‌ها شود.

دوربین‌های چشم ماهی با کمک اینترنت قادر به کار کردن و مشاهده تصاویر لازم هستند، به این منظور که یا از طریق وای فای عمل می‌کنند و یا اینکه سیم کارت خور بوده و اینترنت لازم خود را از این طریق فراهم می‌کنند که از این طریق قادر به دریافت تصاویر این دوربین‌ها بر روی انواع گوشی‌های خود هستید. دوربین‌های لامپی به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید تصاویر ارائه شده را در هر مکان دور یا نزدکی که هستید به راحتی دریافت کنید.

دوربین مدار بسته لامپی

انواع دوربین مدار بسته لامپی    

دوربین مدار بسته لامپی ICsee یکی از انواع دوربین‌های لامپی است که به صورت بی سیم قادر به کار هستند. دوربین لامپی ICsee، امکان یک سیستم نظارتی مشاهده‌ای کامل را فراهم کرده و قابلیت برخورداری از زاویه دید 360 درجه، ایجاد اتصال از طریق وایرلس، جایگاه رم خور جداگانه، قابلیت استفاده بر روی گوشی‌های اپل و اندروید، برقراری مکالمه دو طرفه و دارای قابلیت نصب راحت بوده و هزینه بسیارکم نیز هستند.

دوربین لامپی وای فای از طریق وای فای برای برقرای ارتباط بی سیم هستند، این دوربین با مودم به روش هات اسپات، تصویر برداری در فواصل مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

دوربین مدار بسته لامپی v380 با امکان زاویه دید 360 درجه، همه قسمت‌های یک فضا را پوشش تصویری داده و کیفیت با وضوح بالا، تصویر فول اچ دی را برای شما فراهم می‌کند. زاویه عریض و پانورامای این دوربین به شما امکان مشاهده و ثبت تمامی رخدادهای محیط داخلی و خارجی یک مکان را می‌دهد. همچنین این دوربین به دوربین پرستار نیز معروف بوده و برای مشاهده کودکان و سالمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های مهم دوربین مدار بسته لامپی

دوربین‌های چشم ماهی یا لامپی دارای قابلیت‌ها و مزایای خاص خود هستند که باعث شده استفاده بسیاری از این دوربین‌ها شود، از جمله ویژگی این دوربین‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نامحسوس و مخفی هستند: از اهمیت بالای دوربین‌های لامپی در نامحسوس بودن‌شان است؛ به دلیل اینکه نصب این دوربین نیاز به کار بردن تجهیزات جانبی خاصی ندارد و از طریق اتصال به شبکه وای فای و سیم کارت قادر به کار هستند. پس به سختی مشخص خواهند شد و از دید اکثر افراد پنهان هستند.

انواع تصاویر را با وضوع بالا ضبط می‌کنند: این دوربین با توجه به زوایه دید وسیع و عریض خود قادر است که فضای کامل یک محوطه را به طورکامل پوشش تصویری دهد؛ با توجه وضوح تصویری بالا و فول اچی دی که ارائه می‌دهد.

قابلیت ضبط صدا دارند: این دوربین‌ها دارای قابلیت ضبط صدا با کیفیت بالا هستند و می‌توانند مکالمه انجام گرفته بین چندین نفر را به طور کامل ثبت و ضبط کنند.

امکان تغییر داده‌های ذخیره شده در دوربین: این دوربین دارای یک جایگاه جداگانه برای کارت حافظه است که دارای قابلیت پشیبانی از کارت حافظه با ظرفیت‌های مختلف است.

دوربین مدار بسته لامپی

ایرادات دوربین مدار بسته لامپی

با تمام امکانات پیشرفته‌ای که از دوربین چشم ماهی بیان شده است، شاید به سختی بشود از معایب آن گفت؛ اما در هر صورت این نوع دوربین‌ هم دارای مشکلات خاص خودش است، چون این دوربین‌ها تصاویر را به شکل پانوراما و با پهنای زیاد ارائه می‌دهند، به همین دلیل جزئیات صورت گرفته شده در تصویر در آن‌ها به سختی  تشخیص داده خواهد شد و دیده نمی‌شوند.

عدم مشاهده تمامی جزئیات ریز تصاویر، شاید تنها مشکلی باشد که می‌توان از این دوربین‌ها گرفت و با تعبیه کردن چند دوربین مدار بسته معمولی در حوالی و اطراف آن، می‌شود این مشکل را برطرف نمود.

 

سخن پایانی

دوربین مدار بسته لامپی از دوربین‌های پیشرفته و مدرن نظارتی مخفی و نامحسوس در بازار است که با کاربردهای مهمی که ارائه می‌دهد، توانسته‌ مقبولیت بسیاری در بین خریداران، برای استفاده در مکان‌های خاص و مختلف پیدا کند.

لازم به ذکر است که دوربین‌های لامپی دارای معایب حداقلی بوده و از ویژگی‌های کیفیت تصویر بالا با گستردگی بسیار برخوردار هستند، بدون نیاز به استفاده از هیچ لوازم جانبی اضافه‌ و جاگیری.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *